Nu höll det på att bli en tredje runda till Ge-Kås den här veckan!
Pckade upp mina älskade lyktor och såg då att ett av glasen i den stora lyktan var sönder!!! Varför kollade jag inte igår innan vi lämnade stället!?
Blev så beskviken för jag har jagat dessa lyktor länge. Finns ju aldrig inne i rätt färg eller storlek när jag är där, förrän igår då.
Ringde Ge-Kås och tänkte kolla om de har några kvar för i så fall hade jag fått åka efter jobbet och byta. Men eftersom det inte fanns så många kvar igår kväll kändes risken stor att de skulle vara slut idag… 🙁
Men! Hon på kundtjänst som jag pratade med var sååå trevlig och hjälpsam. Tyckte att det var onödigt att jag skulle åka hela vägen dit bara för det. Bättre att de skickar ett reservglas som jag kan sätta i själv. Blev kopplad till orderavd. som snabbt och utan krusiduller lade in en beställning. Är det service eller vad!?
Man är inte van vid att bli så vänligt bemött i butiker längre. Tycker många av de där stora köpcentran och kedjor ofta har personal med noll känsla för service. Men inte Ge-Kås!
Heja Ge-Kås!!!!!!
En kommentar till “Heja Ge-kås!”
Kommentarer inaktiverade.
Jaaaa heja gekås!